вівторок, 22 червня 2010 р.

День Європи - 2010(враження Т.О.)

Вражень  дуже  багато, бо  так  вийшло  що  ми  приймали  участь у  двох   заходах,  один  в  Запоріжжі, а  іншій  в  місті  Токмак Запорізької  області. Нажаль  в  рідному  місті своє  бачення  подібних свят,  БК відмовився  від  участі  в Мелітополі.
далі приводжу  два пости, які були  опубліковані  майже  одразу  після  участі...


вулиця Кремлівська, Ленінський  район і Олександр Лукашенко
Думаєте назва це жарт? Ні жарт попереду! За цією адресою в Запоріжжі 15 травня відбувся День Європи!!! Іронія долі!.. а цікаво, чи є вулиця пентагонівська, або білодімівська, чи хтось живе на європарламенській?... Ну це так ... роздуми про несумісність понять...та ідеологічну абсурдність...
Тож ми (я і моя молода команда) були на Дні Європи в Запоріжжі! Як і ідеологічне розщеплення так і свято в місті проходило одночасно у двох місцях.... Перше - ЗНУ (для губернатора), друге ДК ЗТЗ (для мера). Ми потрапили на друге свято, бо саме там були всі наші друзі (які доречі і не замислювалися над сенсом адреси проведення).
Ми такі позитивні як завжди, бо якось таки вважаємо себе європейцями, дісталися до місця проведення. Нас радо зустрів організатор свята.... тримайтеся.... Олександр Лукашенко (слава Богу не той).Ну ми розташувалися (представляли Бельгію, бо Бельгійський Клуб), і тут підбігає якась жіночка і так одразу.... "так все бьістра пошли, на открьітиє!"... і від неї так тхнуло совєткістю... трохи піонерів не вистачало в пілотках, до повноти картини. Ну ми пішли на відкриття подивитись і не даремно, бо мер жог такі речі... "і я хочу підняти свою європейську палочку" (всі на площі захіхикали). Потім вийшов керівник району і в День Європи почав так "Вітаю всіх в самому Ленінському районі в світі".
УВАГА ФОТО!!!! це День Європи з новими тенденціями геополітики країни
image
А далі весь цей жах закінчився та почалося свято. Ох і класно ж було, цей день один з найприємніших для мене.
Іноді свято переривала короткочасна злива, що вносило корективи в програму, але це нікому не псувало настрій, був невеличкий концерт організований учасниками євромістечка. Але ми якось розважалися окремо, танцюючі під музичний супровід.
image
на початку червня плануємо прийняти участь в Дні Європи в місті Токмак, подіваємося буде класно, повеземо туди свою гру.
image

Найбільше враження  в День Європи  у  місті  Токмак


image
Найбільше  враження?...Оцей   хлопчик, який  вперше в  житті  взяв  в  руки  прапорець, і  то прапор ЄС. Невже можна  забрати  в  дитини його  європейське  майбутнє, чи  так само це просто,  як  вирвати  той  прапор, перший  прапор  в  його  житті.
МИ -ЄВРОПЕЙЦІ, це інтуітивно відчувають  навіть  маленькі  діти! Нажаль  дорослі  не  хочуть  того  майбутнього,  бо  коли  працюють  закони, красти неможливо,і це  не  інтуітивне  відчуття, а  стійке знання. НАЖАЛЬ!!!
і  ось  ще  один... про День  Європи  в Мелітополі... це наш біль, та  наш  сором...
День Європи?
image
коли я це побичила, то в мене був шок, я не знала як реагувати... що це? як це могло статися, коли я спитала в організаторів свята, то відповідь була така "В нас будуть ветерани, їм буде приємно!!!!!!!!" почувши це я знов не зрозуміла геть нічого, до чого тут ветерани і що відбувається?
Взагалі то я йшла мимо, прямувала купувати вентилятор... але побачивши такий банер не змогла пройти мимо...
Відійшовши від площи натрапила на дівчат які стояли з фліпчартом і пропонували перехожим залишити напис я теж не втрималася, коли побачила тему зверху сторінки
image
оце капець...... мій текст (рабство і далі. Європейському народу шлях до Європи!(Бельгійський Клуб))

і це ще не всееееееееее.....
на зворотньому шляху (вже з вентилятором) я як заворожена пішла знов на площу, бо звідти лунало...."День Победьі".... шокована і йша до сцени в надії, що в мене слухові галюцінації... а ні , саме те що мені чулося, те і було!
Переговоривши із десятком так само збентежених знайомих, я вже направилася додому, коли на сцену вийшли хлопці у солдатському одязі і знов заспівали щось часів війни... і тут загадка відкрилася.... "наши подарунки від міста отримують наші гості ветерани Південно-Західного округу Москви....."
ааааааааааааааааааааааааааа
то чого тут ДЕНЬ ЄВРОПИ ??????????????????
чи 2 в 1? звітують проведеним Днем Європи.... ай молодці!!!!! для галочки ми й не те мабудь вміємо...
ДЕНЬ СОВЄТЬСЬКОГО СОЮЗУ
ПРОЙШОВ ВДАЛО СЬОГОДНІ!!!!

отакі враження ...

Немає коментарів:

Дописати коментар